Over ons

Over ons

Welkom bij Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Molenstraat 170. U kunt ons ook telefonisch bereiken via 0765974357.

Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Daarnaast hebben wij ook mondhygiënisten en een Klinisch Prothese Technicus in onze praktijk en kunt u ook voor Implantologie bij ons terecht.

Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse informatiefolders, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.

U wordt op onze praktijk vriendelijk en vakkundig geholpen door tandarts M. Ong, tandarts S. Stylou en Tandarts K. Iatridis. Zij worden hierbij geholpen door ons vakkundig team van assistenten.

Maandag:

08:00 - 12:30

13:30 - 17:00

maandag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
woensdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
donderdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Molenstraat 170, 4881 GG Zundert

Molenstraat 170
Zundert 4881 GG
Route

De route naar onze praktijk

Molenstraat 170
Zundert 4881 GG
Route

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
woensdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
donderdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Ons Team

Leer ons team kennen.

Geen foto

K. Iatridis

Tandarts

Geen foto

M. Ong

Tandarts

Geen foto

S. Stylou

Tandarts

Geen foto

T. Ordeman

Tandarts

Geen foto

L. Gruppen

Mondhygiënist

Geen foto

B. Verschuren

Klinisch Prothese Technicus

Geen foto

Nikita

Preventieassistente

Geen foto

Lizzy

Preventieassistente

Geen foto

Dorota

Tandartsassistente

Geen foto

Mylene

Tandartsassistente

Geen foto

Margreet

Baliemedewerker

Geen foto

Christianne

Baliemedewerker

Geen foto

Naoual

Praktijkmanager

Patiëntervaringen

2476 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

vlot

Na korte wachttijd vlot en vriendelijk geholpen

Redelijk goed

Iedereen is erg vriendelijk. Ik mis alleen dat het kleine beetje tandsteen verwijderd wordt. Ik ben nu 2 keer geweest en geen 1 keer werd er tandsteeen verwijderd. Op mijn vraag waarom niet, werd er fezegd dat ik geen tandsteen heb. Dit lijkt mij sterk, want bij mijn andere tandarts werd elk half jaar een beetje verwijderd. Wordt er nu gewacht totdat het tandsteen zo duidelijk aanwezig is voordat het verwijderd wordt? Of ik het verzoek krijg om een afspraak bij de mondhygienist? Ik vind het vervelend dat ik dan nog een extra afspraak nodig heb voor het verwijderen van tandsteen.

heel goed

heel goed en vriendelijk door dhr ong

Erg prettig

Tandarts Ong is een klantvriendelijke arts die erg betrokken is bij de klient en zeer deskundig

Flexibel, deskundig en vriendelijk

Plezierig geholpen, ook aardig voor obze zoon van 7. Kindvriendelijk.

Prettig

Zeer goed geholpen

Prettig en vakkundig

Vriendelijke mensen, professionele benadering.

Fijn geholpen

Hele aardige tandarts. Ook voor de kinderen

goed

prettig en kundig

Top

Heel fijn. Niets op aan te merken.

een prettige eerste kennismaking

een prettige eerste kennismaking

Prima uitleg en behandeling

Vlot behandeld maar wel met duidelijke uitleg. Vriendelijk en respectvol, zeker gezien mijn angst bij gebitsbehandelingen geeft dat meer rust.

netjes en vriendelijk behandeld

weer een nieuwe tandarts en ik houd niet van verandering,maar het viel veel mee,tot over een half jaar.

Normaal wel goed

Maar deze keer ben ik ruim 45 minuten binnen geweest voor de periodieke controle

gewoon goed

gewoon goed

Goed

Het was fijn dat.ik terecht kon met mijn kiespijn.

Heel fijn.

Snel geholpen, bij receptie en de tandarts. Was jaarlijkse controle,

altijd snel en fijn geholpen

vakkundige en heel aardige tandarts geeft duidelijk antwoord op je vragen

Proffesioneel

De zorg voor mijn tanden is in goede handen

Goede ervaring

Goede ervaring

Vakman met empathie.

Deze tandarts denkt met je mee en geeft keuzes zonder afbreuk te doen aan kwaliteit..

Heel tevreden

Goed geholpen, goede uitleg en de preventie assistente was heel goed

goed

goed ontvangen en met respect behandeld