Kronen- en bruggen

Kronen- en bruggen

Voldoen uw eigen tanden en of kiezen niet meer? Denk dan eens aan een kroon of brug!

kop:

titel

text

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartspraktijk Zundert? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer .

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
woensdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
donderdag08:00 - 12:30 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Molenstraat 170
Zundert 4881 GG
Route

Patiëntervaringen

2492 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

Heel goed.

Zeer klantvriendelijk

snel en correcte controlle

goed

Vriendelijk personeel, mooi op tijd geholpen.

Goed

Goed. Snel en professioneel

Snel en professioneel

Goed ü

Goed geholpen

Hele fijne tandarts

Wij zijn erg blij met onze tandarts.

word goed behandeld

zijn altijd vriendelijk

Vriendelijke ontvangst, duidelijke info en snelle behandeling.

Prettige ontspannen sfeer, snelle afspraakregeling (geen lange wachttijd) Duidelijke uitleg i.v.m. behandelmogelijkheden.

Voor angstige patiënt veel begrip

Vriendelijke receptionisten, aardige tandarts die ook de tijd neemt voor je en ook een vriendelijke tandtechnicus die goed naar je wensen luistert en meedenkt.

goed

goed

Zoals verwacht.

Gewoon correct.

Prima geholpen door een enthousiaste mondhygieniste.

Keurig een herinnering gehad dat ik een afspraak heb. Prima geholpen.

vlot

Na korte wachttijd vlot en vriendelijk geholpen

Redelijk goed

Iedereen is erg vriendelijk. Ik mis alleen dat het kleine beetje tandsteen verwijderd wordt. Ik ben nu 2 keer geweest en geen 1 keer werd er tandsteeen verwijderd. Op mijn vraag waarom niet, werd er fezegd dat ik geen tandsteen heb. Dit lijkt mij sterk, want bij mijn andere tandarts werd elk half jaar een beetje verwijderd. Wordt er nu gewacht totdat het tandsteen zo duidelijk aanwezig is voordat het verwijderd wordt? Of ik het verzoek krijg om een afspraak bij de mondhygienist? Ik vind het vervelend dat ik dan nog een extra afspraak nodig heb voor het verwijderen van tandsteen.

heel goed

heel goed en vriendelijk door dhr ong

Erg prettig

Tandarts Ong is een klantvriendelijke arts die erg betrokken is bij de klient en zeer deskundig

Flexibel, deskundig en vriendelijk

Plezierig geholpen, ook aardig voor obze zoon van 7. Kindvriendelijk.

Prettig

Zeer goed geholpen

Prettig en vakkundig

Vriendelijke mensen, professionele benadering.

Fijn geholpen

Hele aardige tandarts. Ook voor de kinderen

goed

prettig en kundig

Top

Heel fijn. Niets op aan te merken.

een prettige eerste kennismaking

een prettige eerste kennismaking

Prima uitleg en behandeling

Vlot behandeld maar wel met duidelijke uitleg. Vriendelijk en respectvol, zeker gezien mijn angst bij gebitsbehandelingen geeft dat meer rust.